POLITICA DE RAMBURSARE
Termene de livrare
In conditii normale termenul de livrare al produselor cumparate prin intermediul magazinului online calypsocafea.ro se incadreaza intre 2 zile si 10 zile lucratoare din momentul preluarii comenzii. In cazul in care ati optat pentru plata prin virament bancar, Pop’s Calypso SRL se obliga sa livreze produsele comandate dupa data la care s-a efectuat creditarea contului nostru bancar cu pretul produselor. In cazul neindeplinirii acestei obligatii, Pop’s Calypso SRL va returna pretul in maximum 3 zile lucratoare in contul bancar din care aceasta a fost ordonat, cu exceptia cazului in care dumneavoastra ati fost de acord cu prelungirea termenului de livrare, acord ce va fi comunicat prin e-mail.
Taxe transport si ramburs
Pretul transportului este determinata in momentul plasarii comenzii. Dupa ce vei da comanda, in cazul in care locuiesti in afara ariei transportatorului nostru si trebuie inclusi km in plus, vom reveni cu un mail pentru diferenta de plata, care va fi facuta prin transfer bancar.
Returnarea produselor
In conformitate cu OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, “Consumatorul, persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere. Înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informează profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. În acest scop, consumatorul poate alege varianta de a folosi un formular de retragere sau de a face orice altă declaraţie neechivocă în care îşi exprimă decizia de retragere din contract.
In cazul retragerii, este obligatoriu sa returnati produsul exact in starea in care v-a fost livrat, adica in ambalajul original, nedesigilat, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare. In cazul in care nu sunt indeplinite aceste conditii sau ati avut o comanda speciala (cafea macinata), nu aveti dreptul sa solicitati rambursarea pretului. Returnarea produsului se va face catre sediul nostru., pe cheltuiala exclusiva a dumneavoastra. Rambursarea pretului catre dumneavoastra nu se va face inainte de primirea produsului si confirmarea emisa de Pop’s Calypso SRL ca acesta este in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare. In cazul in care ati optat pentru plata la livrare, clauza de mai sus nu se aplica, deoarece produsul este vazut de dumneavoastra inainte de efectuarea platii, avand astfel posibilitatea de a verifica daca este corespunzator solicitarii dumneavoastra. Efectuarea platii la momentul livrarii sau ulterior echivaleaza cu acceptarea irevocabila a produsului, dreptul de denuntare ne mai putand fi exercitat dupa aceasta data. Pop’s Calypso SRL isi rezerva dreptul sa solicite despagubiri in cazul in care denuntarea unilaterala este efectuata doar in scopul prejudicierii Pop’s Calypso SRL.